חיפוש באתר

אירועים

הצגה: גבעת חלפון אינה עונה

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:


גבעת חלפון אינה עונה היא קומדיה סוריאליסטית ומצחיקה המבוססת על סרט הפולחן הסאטירי של אסי דיין ונפתלי אלטר, ומציגה את ההוויה האבסורדית של שירות המילואים בצה"ל בראי התקופה שלאחר מלחמת יום הכיפורים.
השנה היא 2018 . במסגרת עבודת שורשים שלו לבית הספר, נכדם של סרג'יו קונסטנזה ושפרה חסון מבקש לדעת מה קרה בגבעת חלפון, מה שורשי המריבה הגדולה עם דוד ג'ינג'י ומדוע המשפחות אינן מדברות שנים.
נתוודע לדמויות מהעבר ומההווה, נזכר מה קרה להן ב-1976 בדיונות של סיני לאחר מלחמת ששת הימים במדבר המאובק, המרוחק, הנידח והשומם ומה קורה להן היום.
במסגרת ההומאז' לסרט שהפך להתגלמות הישראליות, ישולבו בהצגה השירים האהובים והמוכרים שהפכו אף הם לנכסי צאן ברזל שלנו בתרבות הישראלית.

על פי תסריט מאת אסי דיין, נפתלי אלטר 

מחזה מאת דניאל לפין 

בימוי משה קפטן

מוסיקה מקורית נפתלי אלטר

ניהול מוסיקלי ליאור רונן 

עיצוב תפאורה ניב מנור

עיצוב תלבושות ילנה קלריך

עיצוב תנועה שרון גל

עיצוב פאות אסנת שגיא 

בהשתתפות: קובי מאור, משה אשכנזי, שלומי קוריאט, טל מוסרי, רוי מילר, טוביה צפיר, ניצה שאול, רוני דלומי, עדנה בליליוס, יעל לבנטל, שיפי אלוני, נדיר אלדד, ניל משען, ניר זליחובסקי, אמנון וולף, יואב דונט, אורי הוכמן, פיני קידרון, בן יוסיפוביץ', שפי מרציאנו, יובל שלומוביץ, שמוליק כהן, עמוס בוארון, טל קלאי, דניאל חסין, תומר ברש, רועי מלכה, גיא עקיבא, גל גולדשטיין, שחר רז, עמית פרקש

ילדים: טל גרושקה, רועי כהן, רפאל בכר, אדם שיאון

בתפקיד אורח: סנדרה שדה, יעל עמית

צילום אור דנן 

 
 
 

מחיר: 100
לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות