חיפוש באתר

חדש! יזמות באופקים

יזמיםINאופקים המאיץ

יזמיםINאופקים

המאיץ

 

 

מאיץ יזמות (אקסלרטור) הנו תכנית שמטרתה להעניק כלים ולהכשיר יזמים במגוון תחומים, על מנת שיוכלו להוציא לפועל את מיזמיהם באופן הטוב ביותר.

המאיץ של PresenTense נמשך בין 6-9 חודשים הכוללים בניית קהילה, גיוס ומיון מועמדים, האצה והשקת מיזמים.

המאיץ מקבל לשורותיו עד 15 מיזמים בכל מחזור, אשר נחשפים במהלכו לתכנים שונים ומקבלים ליווי מקצועי ואישי על ידי מנטורים, מומחים וצוות המאיץ.

בתום המאיץ מתקיים 'ערב השקות' בו משיקים היזמים את המיזמים שהקימו לקהל לקוחות, שותפים ומשקיעים פוטנציאלים.

המאיץ מחולק לשלושה שלבים עיקריים: שלב בניית הקהילה והתכנון, שלב ההאצה (עבודת היזמים בפועל) ושלב מחנה האימונים שבסופו ההשקה.

התפיסה העומדת מאחורי מושתתת על 3 עקרונות המנחים את הפעולות השונות המתקיימות לאורכו:

זמן לפני כסף: יזמים נוטים למהר "לגייס" כסף בביטחון מלא שהם יודעים בדיוק כיצד הוא ישרת את מטרות המיזם – הרבה לפני שמטרות אלו מובנות ליזמים. לכן אנו דורשים מהיזמים להשקיע זמן בהבנת המיזם, מטרותיו, צרכי הלקוחות אותם ישרת, הבנת השוק וכו', על מנת שיוכלו לתכנן את מבנה העלויות שלהם ואז לצאת ולגייס כסף.

פרקטיקה ולא תיאוריה: Get out of the building! – אמנם הסמינרים השבועיים מועברים באופן תאורטי, אך על מנת להוציא מיזם לפועל, אי אפשר לשבת ו'ללמוד' הכל בכיתה. יזמים נדרשים 'לצאת מהבניין' ולבחון את ההנחות שלהם, ללמוד, להסיק מסקנות, לתקן ולשפר – וחוזר חלילה – רק כך יכול מיזם לצאת מן הכוח אל הפועל.

קהילה תומכת: יזמים אינם מסוגלים לעבוד בוואקום, והם זקוקים לחיבורים, קשרים וקהילה המאפשרים התקדמות וצמיחה של מיזמיהם. סביב המאיץ אנו בונים קהילה שלמה ומגוונת התומכת ביזמים ומסייעת להם בפתרון אתגרים אסטרטגיים וטקטיים, ומקלים על גישה למשאבים רלוונטיים כמו נטוורק, מידע וכסף.

 

 

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות